tirsdag 4. mars 2008

Lisa Lashes: Under The Sun - Norges herligste fest



Bra: Sykt show, gode djs og en opplevelse alle må få med seg
Dårlig: Dansere fra en strippeklubb
Av: Kari Fredenborg 1

Jeg trudde aldri at jeg skulle få oppleve en fest som klarer å overkjøre Hyperstate og hamle opp med klubbkulturen i utlandet, men så fikk jeg høre om Under The Sun eller UTS i god folkemunne.

Min første fest var med Above & Beyond som var en sann pærle av en opplevelse med nydelig musikk og lys setting som du sjeldent får se i Norge. Vi var først på Cosmo å hørte på Bob Sinclair da vi bestemte oss for å få med Above & Beyond på Sentrum Scene, jeg er ikke så glad i trance selv men har hørt mye gode nisjer om disse folkene.

Jeg trudde aldri at jeg skulle ta av denne kvelden men dette ble helt sinnsvakt. Kl 02.00 gikk Above & Beyond av for så at en hardere dj kom på. Jeg trudde at jeg skulle dø denne kvelden da mine dansesko aldri sa stopp, det som sjokkerte meg mest var at jeg faktisk elsket trance akkurat denne kvelden.


Når jeg fikk høre at Lisa Lashes som angivelig skal være verdens største kvinnelige DJ kommer i April så bestemte jeg og mine venner at dette er festen vi skal være på. Jeg er megafan av house men hardhouse er mer for den yngre generasjon, bare jeg får med meg Under The Sun og showet dems så skal jeg smile.

Før Lisa så spiller det en del ymse trance djs som Kimito Lopez, Sean Tyas og Richard Durand. Kimito Lopez ble nominert til årets dj av Nattguiden og Richard Durand har laget en rekke remixer for blant annet super djen Tiesto. Sean Tyas har jeg ingen formening om men hvis han spiller fengende rytmer så skal nok jeg klare å ta av.


Eneste store negative med Under The Sun er at danserene er som oftest hentet inn fra en strippeklubb, eller det er det jeg føler. Men ellers så takker jeg Under The Sun for de festene de har klart å gi meg, mine beste fester i Norge.

Stå på!


Hjertelig takk fra Kari

Les flere anmeldelser av Lisa Lashes her!

Ingen kommentarer: