onsdag 12. mars 2008

HR-Ressurs Jorun Abrahamsen: HR-Ressurs, et godt valg



Bra: Følger tett opp, er 100% ærlig og kaller en spade for en spade.
Av: Ronny Bratten

Jeg ble kontaktet av Jorun Abrahamsen i forbindelse med nye jobbmuligheter. Jeg hadde ikke søkt noe stilling, men hun hadde noe som kunne være av min interesse. Hun var veldig raskt ute i samtalen om min måloppnåelse og dyktighet, samt motivasjon for å flytte på meg.  Her var det rett på sak. Jeg stilte i et møte med henne, og fikk et meget godt inntrykk av henne, og arbeidsmetoden hun brukte. Ikke noe oversalg av stillingen. Prosessen tok litt tid, da jeg måtte ha rett magefølelse for mitt valg. Gjennom hele prosessen har jeg blitt fulgt tett opp, og den rådgivningen hun har gitt har vært av ypperste kvalitet. Jorun kjenner sin oppdragsgiver godt, og vet hvilken profil som passer. Etter en grundig research, fant hun ut at jeg hadde match med den profilen, og anbefalte meg stilingen. Stillingen tok jeg 11 mars 2008. Jeg har i samme periode vært innom 5 andre hodejegere. I møte med 4 av disse virket det profesjonelt, men det virket som de ville anbefale meg for enhver pris. I en av situasjonene ble jeg sendt videre til oppdragsgiver, der jeg fikk vite at stillingen var besatt....helt utrolig. Og ingen, absolutt ingen av disse har fulgte meg opp slik som Jorun Abrahamsen. Jeg driver med salg, og vet hva som skal til for å levere. Og Jorun har levert varene veldig bra. Jeg ser at et par andre her har lagt inn en negativ kommentar, noe jeg ikke kjenner meg igjen i. Det kan ha mange årsaker selvfølgelig, alt fra at det er lov å ha en dårlig dag etc. Men det kan hende at enkelte personer ikke tåler ærlighet eller personer som kaller en spade for en spade. Og det er ikke alle som blir like konstruktive av å bli avvist til en stilling heller. Jeg vil anbefale HR-ressurs og JOrunn Abrahamsen på det varmeste til andre med jobbplaner. I prosessen har jeg også hørt mye positivt om Jorun via andre oppdragsgivere.

Les flere anmeldelser av HR-Ressurs Jorun Abrahamsen her!

Ingen kommentarer: