mandag 24. mars 2008

Brafilm.no: Bra tjeneste



Bra: Rask levering
Av: Bjørn 1

Jeg prøvde både Film24 og BraFilm.no så snart de lanserte tjenesten. Film24 hadde jeg litt trøbbel med (de sendte filmene til feil adresse, og fikk dem i retur men ga ikke beskjed til meg - ergo løpte abonnementet uten at jeg fikk filmer). Det er greit nok, feil kan skje, og det var muligens min feil også - men de var ekstremt uvillige til å gjøre noe som helst for å rette opp i misforståelsen.

Så jeg prøvde BraFilm. Der hadde jeg ingen trøbbel, alt fungerte fint og greit, så jeg kan ikke kommentere kundeservicen iom. at jeg ikke hadde noe kontakt med dem. Men det er vel muligens bra kundeservice at man får tjenesten uten å måtte kontakte kundeservice? ;-)

Konklusjon: BraFilm fungerte flott.

Les flere anmeldelser av Brafilm.no her!

Ingen kommentarer: