onsdag 26. mars 2008

SATS Nationalteatret: Trangt og lite



Bra: Hyggelige folk, midt i smørøyet
Dårlig: Alt, alt for trangt, noe nedslit og litt tvilsom hygiene i garderoben
Av: Kokosbolle

Først og fremst, det trivelige med SATS Nationalteateret er at det ligger midt i byen. Kort vei til så og si alt av offentlig kommunikasjon. I tillegg er det utrolig morsomt å tråkke på tredemølla i andre etasje mens man titter ned på folk som løper til og fra buss og tog i gata nedenfor. Prøvde å vinke til folk utpå gata og fikk respons flere ganger. Greit utstyr, men ettersom det er så trangt så blir det vanskelig. Fikk en manual i hodet da fyren på benken ved siden av meg trente flyes, men det var rett og slett ikke mulig å flytte benken lenger til siden for da ville jeg fått en enda tyngre vekt i hodet av han som trente med Bicepscurl. Mitt første møte med SATS Nationalteateret var hyggelig betjening, men mitt møte med garderoben var ikke like positiv. Skittent og rotete. En skapdør som var brutt opp og med et gapende hull midt i døren var ikke akkurat betryggende med tanke på å låse inn lommebok og mobiltelefon med en spinkel liten SATS lås. Toalettet var av eldre årgang og med en skriftelig oppfordring om å ikke bruke for mye papir, ettersom dette vil medføre tette rør og i verste fall overflow. 


Selve senteret var folksomt, men folk var stort sett positive og flyttet seg det man kunne slik at alle kunne trene med sitt. Ikke mitt førstevalg av SATS sentre akkurat, men som sagt er man i byen og skal rekke en kjapp trening på veien hjem, så er det et greit alternativ.

Les flere anmeldelser av SATS Nationalteatret her!

Ingen kommentarer: