lørdag 29. desember 2007

Torshov Bilrekvisita AS avd Strømmen Storsenter: Snart selger de vel pølser og boller her også?



Dårlig: Dårlig rådgivning ved kjøp avThule skiholder
Av: Tore Haugstvedt

Å kjøpe Thule på Torshov har vært en trygg fornøyelse i alle år. Når ekspeditøren denne gang relativt raskt lurte på om jeg trengte hjelp der jeg gikk og tittet i Thule utvalget, var jeg sikker på at dette skulle nok gå greit. Stasjonsvogn med takrails - firkantstang lasteholder fra Thule - skulle jeg velge den eller den? Den bredeste de luxe utgaven var på tilbud, kunne jeg bruke to ved siden av hverandre? Nei, det ble nok for trangt mente ekspeditøren - så da skal jeg ha den smalere modellen da? OK - flott - 1750 kroner. I morgen drar vi  til fjells med for brede skiholdere - banka og filt på plass. Neste gang gjør vi forarbeides selv og handler vel på Biltema - det er tryggere for da tar vi ansvaret selv - dessuten har de brukbare nettsider.

Les flere anmeldelser av Torshov Bilrekvisita AS avd Strømmen Storsenter her!

Ingen kommentarer: