fredag 14. desember 2007

Pixmania.com: Her kan du gjøre noen varp



Bra: Imponerende priser, bra sider
Dårlig: sender fra Danmark, kan derfor ta noe tid
Av: Ana

Pixmania er et friskt pust i netthandeluniverset, og her handlet jeg mye før jul. Innimellom noen rett og slett uslålige kampanjer på populære gaver som digitale fotorammer, dagslyslampen til Philips, populære digitalkamera, u name it.

"High Tech til de laveste priser" er Pixmanias slagord, og det løftet klarer de ofte holde. Pixmania er å finne i hele 26 land, så det er ikke rart de har stordriftsfordeler av og til.

Varene jeg bestilte kom fra Danmark, og det tok noe lengre tid enn optimalt, men ikke håpløst. Trackingnummer gjør at du kan spore pakken, og jeg puster lettet ut: alle julegavene kommer frem før jul.


En ordre jeg hadde måtte jeg avbestille da lagerstatus endret seg plutselig (en som snappet siste produktet rett foran nesen min kanskje), dette fikk jeg kjapt mail om og tilbud om å stryke ordren min siden den ikke ville være klar til jul. Bra.


Kommer til å handle her igjen og har Pixmania i bokmerkene mine nå!

Les flere anmeldelser av Pixmania.com her!

Ingen kommentarer: