onsdag 12. desember 2007

Bjørungs: Et artig, happening sted, hvor mange gamle kammerater vanker



Bra: Oppe sent, alltid noen hyggelige mennesker å prate med
Dårlig: Alltid kø når jeg vil inn. Verdens jævligste GT
Av: UtelivsLøven

Det hender både titt og ofte at jeg er en tur innom på Bjørungs. Det er gjerne her kvelden roes ned, og den siste av de dyrebare skjenke-timene doneres til dette stedet. Og stort sett er følelsen at man gjerne skulle vært her litt lenger, når dørvaktene dytter folk ut rett over 3. Så det betyr at jeg trives. Grei musikk, bra belysning (litt mørkere loft for dem som vil sitte ned og slappe av), og hyggelig personale, gjør at kroppen ikke får et akutt ønske om å gå i hi - noe som ofte ville endt i den pinlige "sovnet på byen" problematikken. Ikke rent sjelden treffer jeg på gamle kjente, og nesten hver gang kommer jeg i snakk med nye, rare mennesker (dette trekker opp). Prisene er ikke for ille, lokalet er greit innredet, og toalettfasilitetene i kjelleren er testet og godkjent.


Stort sett er klientellet her i 25-35 års-alderen.


En siste advarsel: De lager de vondeste gin-tonic'ene jeg noen gang har smakt. Smaker som batterisyre-lut. Selv etter å ha nummet smakssansene en hel kveld med god GT, smaker Bjørungs greier helt forferdelig.

Les flere anmeldelser av Bjørungs her!

Ingen kommentarer: