fredag 14. desember 2007

Hjorten Kro: Kjempegod mat!



Bra: Dere har veeeldig god og billig mat. Innspirerende med nissefigurene i inngangen!
Dårlig: Dere skulle hatt litt dyrere mat (slik at dere ikke går konkurs), og boks til TIPS!
Av: marie nilsen

Hei!

Kjempesporty at dere stiller opp og prøver på nytt etter et mislykket forsøk av de gamle eierne. Dere har en kjempegod mat! Når man bestiller går det også raskt. Det første du merker når du komme inn døra er at du kommer til et veldig hyggelig sted. Når jeg bestillte min ships , spurte jeg hvor lang til det kom til å ta. Du sa at det tok en halv time.. jeg tenkte hææ?? en halv time til å lage en enkel ships?? da sa du "bare tulla", og det får meg til å le!! jeg sier; stå på videre!! og så håper jeg at folka som jobber i komunehuset kan ha kantine der:)

Les flere anmeldelser av Hjorten Kro her!

Ingen kommentarer: