søndag 9. desember 2007

Expert Langnes: Meget fornøyd kunde



Bra: Faglig dyktig, god informasjon, alltid hjelp å få både når en kjøper og etter man har fått produktet hjem.
Dårlig: Ikke opplevd noen negative episoder.
Av: Kirsten Pedersen

Jeg opplever en oversiktlig butikk. Jeg bruker rullestol, men har ingen problemer med å komme meg fram. Skulle det være en hindring er alltid en av betjeningen i nærheten for å bista med hjelp. Med at butikken er oppdelt i forskjellige "soner" finnes det meget dyktige fagfolk innen for hver "sone" . Jeg har handlet en god del på Expert Langnes og er meget fornøyd med servicen både i butikken og den hjelpen jeg må ha i hjemmet etter kjøp. Jeg anbefaler butikken til alle.


Meget fornøyd kunde

Les flere anmeldelser av Expert Langnes her!

Ingen kommentarer: