tirsdag 4. desember 2007

Polakkformidling AS: Kast dine fordommer mot polsk arbeidskraft



Bra: Bra, profft, troverdig og billig
Dårlig: litt treig avslutning
Av: GourmetGuruen

I sommer fikk jeg anbefalt Polakkformidling da et større oppussingsarbeid skulle settes i gang. Jeg hadde selvsagt noen tanker om at det var litt skummelt med polakker, men ble lokket av prisen. Snart kunne jeg imidlertid legge mine bekymringer bak meg. Byggmestrene er veldig proffe, dyktige og greie å ha med å gjøre, mens snekkerne selv er hyggelige og meget arbeidsomme selv om engelsken er heller dårlig. Akkurat det spiller ingen rolle - de skjønner hva som skal til. Alle håndverkerne er ordentlig faglærte, ikke noe juks her. De er dyrere enn gutta du finner ved Bogstadvannet, men langt billigere enn norske snekkere.


Prosjektet gikk som på skinner - helt til norske elektrikere skulle på plass. Da begynte somlingen! Ikke noe Polakkformidling kunne noe for, selv om masing måtte til i alle ledd. 


Resultatet ble også svært bra, til tross for en liten budsjettsprekk. Polakkformidling kan trygt anbefales.

Les flere anmeldelser av Polakkformidling AS her!

Ingen kommentarer: