onsdag 5. desember 2007

Disney On Ice: Like moro for barn og voksne! Eventyrmagien dør ALDRI



Bra: Koreografi, kostymer, musikk, historie, skøyter -- alle mine favoritter på et sted!
Dårlig: Ingen
Av: UtelivsLøven

Disney On Ice er et fantastisk show på skøyter! De markedsfører seg med at dette er en reise i eventyrenes verden, og jommen har de rett! Jeg har vært på flere av Disney On Ice-showene, og regner med å gå også i år. I fjor var jeg og så Disney On Ice Presenterer: Monster's Inc. (basert på filmen). Flotte kostymer, enorme kulisser, fengende musikk, hypnotiserende lys, og gispende dansetrinn var alle essensielle ingredienser som tilsammen dannet en eventyrlig forestilling. Året før det igjen, var jeg også på Disney On Ice. Denne gangen var det en medley av forskjellige Disneyhistorier som utspilte seg foran tårevåte øyne på de to barna jeg hadde med meg.


Dette showet er varmt anbefalt både til liten og stor. Gjør noe hyggelig for de minste i familien, og inviter dem med på et realt skøyteeventyr!

Les flere anmeldelser av Disney On Ice her!

Ingen kommentarer: