onsdag 19. desember 2007

Leslie Grensen: Nå må du bli pen til jul!



Bra: Drop-in i julerushet, bra resultat
Dårlig: Litt slitent lokale
Av: DVD Kongen

Jeg lar mitt profilbilde tale for seg. Jeg trengte en klipp. All denne DVD tittingen i vintermørket har gjort sitt til at håret sto til alle kanter og jeg fikk høre at sånn går man bare ikke på julemiddag. Javelda. Point taken. Avgårde til frisøren. Stress trodde jeg det kom til å bli. Men det viste seg å være en deilig pause fra juleshoppingen. 5 fulle bæreposer fikk plass i en krok og jeg inntok stolen der en frodig og søt nordlending gjøv løs på flokene. Jeg kunne bare lukke øynene og la det stå til. Gjør meg pen til jul sa jeg, og det fikk hun jammen meg til uten nærmere instrukser.

330 kr brukte jeg på herreklippen. Midt på treet i denne dyre hovedstad tipper jeg. Fornøyd ble jeg, så ingen klaging her i gården. Pinnekjøtt og akevitt  her kommer jeg - respektabel som få!

Les flere anmeldelser av Leslie Grensen her!

Ingen kommentarer: