torsdag 5. juni 2008

Xxl Sport & Villmark AS Avd Naf-huset: Veldig bra varekunnskap!



Bra: Hyggelige folk, rask hjelp og veldig mye kunnskap fra selgeren
Dårlig: litt lite størrelser når jeg var innom, kanskje litt få på jobb hvis det er mye folk
Av: Anonym

Var innom sko avdelingen på XXL i sentrum. Har aldri vært inne i en XXL butikk og har vært litt skeptisk til konseptet, men det viste seg at det var feil. På varehusene har de alt mulig, rett og slett et unikt utvalg og min erfaring var at selgerne hadde veldig god kunnskap. Jeg fikk raskt en henvendelse av en selger, som ga seg ut i en spørrerunde på hvor jeg skulle løpe, hvor ofte jeg løp og om jeg hadde noen problemer med knær eller lignende. Selgeren sjekket til og med mitt løpesteg (?), som viste at jeg trengte en sko med mere støtte. Det har jeg aldri opplevd før. Som oftest viser de et par modeller, og spør hvilken størrelse jeg trenger. Etter endel prøving kom vi frem til en sko sammen, og selgeren tok også med i beregning hvor mye penger jeg ville bruke osv. Er veldig fornøyd med skoene så langt og jeg har vært på et par løpeturer allerede. Er bare og anbefale :) Men jeg vil anbefale folk og styre unna lørdager (hvis du ønsker god veiledning), og kanskje heller komme litt tidligere på dagen.

Les flere anmeldelser av Xxl Sport & Villmark AS Avd Naf-huset her!

Ingen kommentarer: