mandag 2. juni 2008

Max Tattoo: Skuffet



Dårlig: Dårlig kundebehandling
Av: Emelin

Jeg var innom Max Tattoo fordi jeg har en tattoo som jeg ønsker å få laget/designet spesielt til meg. Jeg ble temmelig skuffet etter besøkene mine der. Det første jeg reagerte på var kundebehandlingen. Jeg anser det som alminnelig folkeskikk å hilse på kunder når de kommer inn i butikken. Det var i tillegg vanskelig å få øyekontakt med tatovøren når jeg forsøkte å fortelle hva jeg ønsket, han var opptatt med å se ut av vinduet og kommenterer klesplaggene til menneskene som gikk forbi.... med kommentarer av typen "oh, my God, what the f*** is that ugly hair!" osv.. ikke spesielt moden oppførsel av en voksen mann.

Ved mitt neste besøk skulle jeg ha med skisser på hva jeg tenkte meg slik at vi kunne bruke litt tid på designet. De virket i det store og det hele lite interessert i å bruke tid på utforming på papir, men jeg forklarte at jeg ønsket å få et bedre bilde av hvordan det kunne bli og tilbydde meg å betale ekstra for dette. Neste dag gikk jeg tilbake til Max Tattoo men da møtte ikke tatovøren opp en gang.

Jeg kom til å tenke på det etter at jeg hadde gått, det kan hende jeg fikk beskjed om at han var forsinket. Han andre tatovøren sa noe om "half an hour" men dette var mens han snakket med noen andre, og uten å se på meg, så jeg er ikke sikker..... Uansett så endte det hele med at jeg besøkte et annet studio, fikk den hjelpen jeg ønsket og er strålende fornøyd med det. Jeg skal i hvertfall aldri innom Max Tattoo flere ganger! Hvorvidt de er flinke som tatovører skal jeg ikke si noe om.

Les flere anmeldelser av Max Tattoo her!

Ingen kommentarer: