fredag 13. juni 2008

Romeo Og Julie: Flott prestasjon på Munkholmen!!



Av: Linn Johansen

06.06.08 satt jeg for første gang på munkholmbåten får å se Teaterlaget i BUL i Nidaros sitt sommerteater. I år er det 25 års jubileum for sommerteateret, så jeg tenkte at det var en gyllen anledning til å dra og se. Jeg har jo hørt mye positivt i mange år.

Så i år er det "Romeo og Julie" som settes opp. Spennende tenker jeg! Og det var det. Fra første stund da man gikk igjennom dørene for å finne seg en plass ante man litt av stemningen. Dystert men vakkert. Jeg gledet meg. Og jeg hadde all grunn til det. Flotte skuespillere i "alle" aldre imponerte med flott teater, Humor og alvor. Det som imponerte meg mest var vel hvor unge, men fantastisk flinke, de som spilte hovedrollene var. Å spille så overbevisende i så ung alder, noe de mest sannsynlig ikke har opplevd selv ennå er veldig bra! Man blir rent forelsket der man sitter og hører på de flotte kjærlighetserklæringene Shakespeare en gang skrev.


Jeg vil bare anbefale alle å dra og se dette flotte stykket på Munkholmen nå i sommer!!

Les flere anmeldelser av Romeo Og Julie her!

Ingen kommentarer: