tirsdag 24. juni 2008

Travelstart.no: Hold dere unna!



Bra: Gode samarbeidspartnere, tilsynelatende lavest pris, Oversiktlig nettside
Dårlig: Feil med bestilling, veldig lite orden i systemet, legger all skyld over på flyselskap
Av: John Larsen

Bestilte en reise med travelstart, og fikk bekreftelser per mail. Etterhvert viste det seg at referansenummeret jeg skulle sjekke inn med ikke var registrert hos flyselskap. Da jeg så tok kontakt med reisebyrå, la de all skyld over på flyselskap, og jeg måtte ta kontakt med dem for å ordne opp. 


Skal man ha tak i dem må man ringe dem i Sør-Afrika (+27 nummer), og akkurat nå får jeg opp at nummeret ikke lenger er i bruk. Om dem ikke har lagt ned, STYR UNNA! De 100 kronene du sparer på en reise med disse, taper du på å ringe dem i Sør-Afrika eller å krangle med dem over mail. 

Til slutt fikk jeg beskjed om at de hadde ordnet alt, det var bare å hente billett i flyselskapet sin luke på flyplassen. Dette var selvfølgelig ikke sant. I luken hos flyselskapet hadde de ingen billetter klare, de manglet det meste av informasjon om meg, og jeg var langt i fra sikker på at jeg skulle få billett.

Les flere anmeldelser av Travelstart.no her!

Ingen kommentarer: