mandag 16. juni 2008

Jappen: God filmsøndag.



Bra: Service, kiosk utvalg.
Dårlig: At jeg ikke har vært kunde der før nå.
Av: Christian Olsen

Jeg våknet opp på benken i stuen min, som forøvrig så ut som det hadde foregått rave-party hos i flere uker i strekk. Jeg bestemte meg for og ta en tur til byen for og leie meg en film. Jeg hadde ikke fått med meg at Rambo var komt ut, så valget var enkelt - Det ble Rambo. Til min store skuffelse sto ingen av Rambo filmene i hylla, så jeg bestemte meg for og ta en prat med de ansatte. Jeg møtte serviceinnstilte ansatte som utstrålte en positiv energi, en av de ansatte tok et søk på dataen og så at det var en annen ansatt som hadde filmen hjemme, så de fikk han til og komme ned med Rambo på under 5 min, det er hva jeg kaller service det. 


Noe av det beste var kanskje at de hadde all sjokolade i kjøleskapet, og hva er vel bedre enn det?

Les flere anmeldelser av Jappen her!

Ingen kommentarer: