fredag 27. juni 2008

proffjobb.no: Gjort flere grove feil - tar ikke ansvar



Bra: holder tidskjema
Av: Pia 1

Jeg har nettopp brukt to "håndtverkere" fra Proffjobb. skulle totalrenovere en liten leilighet, foruten kjøkken. De har vært veldig flinke med murer/malerarbeid, oppsett av nye vegger, samt legging av gulv.

MEN, de har klart å legge taklister på gulvet, og de har lagt gulvet på soverom i feil retning, enda jeg spesifikt ga beskjed om at det skulle legges i en bestemt retning. De borret hull i to lister, trolig pga to kabler (som skulle fjernes). de har blitt sparklet, men det syns jo like herlig i en profilert list.


TO håndtverkere og jeg selv målte opp kjøkken på forhånd og tok hensyn til rør. det skulle da vært 10 cm klaring fra kjøleskap til vegg, altså rikelig med plass. så setter polakkene opp boks rundt rør, noe jeg selv ba om. Men de har laget boksen så stor, at det ikke ble plass til kjøkkenet. DVS, de sa ikke fra om det til meg, men de bare fortsatte monteringen, og brukte makt for å få plass til kjøleskapet. Jeg merka dette selv da jeg kom tilbake til leiligheten for å se, skapet som stod inntil kjøleskapet hadde gått totalt i spenn. Så i stedet for å ringe meg og varsle slik at vi enten kunne fjernet boksen rundt røret, eller jeg kunne kjørt avgårde og hentet et smalere skap, så kjørte de bare på, og jeg vil nå få merkostnader.


I tillegg så har de brukt rørlegger jeg ikke har godkjent, og rørleggeren har gjort arbeid jeg VET ikke er nødvendig siden jeg har hatt to andre rørleggere på befaring. Jeg må si at de har gjort en kjempebra jobb med masse, og jeg kan se gjennom fingrene på småting. Men alt dette har gjort at jeg har lagt inn klage, og det er ikke snakk om å betale noen penger for arbeidet før alt er utbedret for min del.

Les flere anmeldelser av proffjobb.no her!

2 kommentarer:

toppen sa...

Har også brukt Proffjobb og de sendte håndverkere som var helt håpløse. Det hele endte med at jeg måtte pusse opp en gang til og klaget proffjobb inn for forbrukerklagekontoret. Vant frem, men svindlerne slo seg konkurs for å slippe å betale og har nå begynt virksomheten igjen under nytt navn.

Styr unna Proffjobb - også under det nye navnet proffjobb Norge AS

Unknown sa...

Jeg har også en svært dårlig erfaring med Proffjobb. De er ikke proffe!De gjorde en helt elendig jobb med et par utetrapper. Det viste seg i ettertid at de ikke hadde gjort ordentlig grunnarbeid og støpt rett oppå jorden - alt ramler nå fra hverandre! Og ikke nok med det "Proffjobb" skulle plutselig etter endt jobb ha mer penger, og da jeg nektet kom de tilbake mens jeg var på jobb og slo istykker flere av de nylagte flisene!

Hold dere unna alt som har med Proffjobb å gjøre!