fredag 6. juni 2008

Mobil Senteret: Operatørsperre



Av: Sindre Helvik

Jeg bestilte en Nokia N81 av Mobil Senteret via siden http://www.mobilsenteret.net/ og den ble levert pr. oppkrav etter noen dager. I annonsen var det oppgitt at telefonen ikke hadde noen operatørsperre, noe som for meg var en forutsetning for kjøpet. Mobil Senteret bekreftet også pr. telefon at produktet ikke var låst til noen operatør. Imidlertid fikk jeg melding om "SIM card not valid" når jeg satte inn mitt NetCom kort i telefonen. Dette er et tegn på at telefonen faktisk er operatørlåst. Dette tok jeg opp med Mobil Senteret på mandag 2. juni og har fulgt opp med diverse telefonsamtaler. Noen kode for å låse opp min N81 har jeg enda ikke mottatt. Jeg har ikke gitt opp enda, og håper og tror at Mobil Senteret rydder opp. Jeg håper jeg kan komme tilbake til denne anmeldelsen og fortelle at Mobil Senteret virkelig holdt det de lovet. Da fortjener de en bedre helhetsvurdering.

Les flere anmeldelser av Mobil Senteret her!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg har vært kunde hos Mobilsenteret i mange år..og selvfølgelig hender d noen ganger at de kan gjøre feil.Men de pleier som alltid og rydde opp etter seg.Veldig god kunde service.
Så slutt og vær så negativet. Alle kan bomme i ni og ne.
De pleier som regel og gjøre kundene fornøyde. Men d er jo veldig vanskelig og Gjøre ALLE fornøyde.lol =)

Lykke til Mobilsenteret. Vi synes dere gjør en kjempe jobb.

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Jeg har vært kunde hos Mobilsenteret i mange år..og selvfølgelig hender d noen ganger at de kan gjøre feil.Men de pleier som alltid og rydde opp etter seg.Veldig god kunde service.
Så slutt og vær så negativet. Alle kan bomme i ni og ne.
De pleier som regel og gjøre kundene fornøyde. Men d er jo veldig vanskelig og Gjøre ALLE fornøyde.lol =)

Lykke til Mobilsenteret. Vi synes dere gjør en kjempe jobb.