fredag 20. juni 2008

Karosseriservice Jonatan Schille: Er kjempefornøyd, jeg....



Bra: Blide, positive og hjelpsomme
Dårlig: Fant ut egentlig feil kanskje noe sent...
Av: Marianne Jørgensen

Veldig takknemlig for at Jonatan tok i mot bilen min så fort...ikke godt å vite hvor man skal gjøre av en bil som plutselig stopper og "alle andre" verksted har

opptil 3 ukers ventetid.....  Fikk først vite at jeg trengte ny motor, men dette gikk de tilbake på - og etter et par dager til, kunne jeg hente "kjærsten min"....  Veldig kjapt demontering/montering av motor når feilen først var funnet  :o)


Verkstedet ligger litt langt unna meg, men det er absolutt ikke umulig at jeg ønsker Jonatan under panseret èn gang til.....

Les flere anmeldelser av Karosseriservice Jonatan Schille her!

Ingen kommentarer: