søndag 15. juni 2008

Allianse Håndverker-formidling: Helt ufattelig..



Bra: Ingen
Dårlig: Mange
Av: Mr.Vinterbro

Det tok tre uker med brutte avtaler. Vi hadde avtalt pris, innhold i kontrakt som de godkjente pr. telefon. Skulle komme dagen etter å skrive kontrakt, men da skulle de ha 200.000,- i forskudd før oppstart. De måtte også regne på nytt ett tilbud, da prisen de hadde gitt og avtalt ble for liten ??? 2 ganger har jeg måtte sitte hjemme i sofaen og vente på de. Hadde avtalt klokkeslett for oppstart, men de dukket aldri opp. Tok aldri telefon når jeg ringte, heller ikke svarte på sms ?


Til slutt ba jeg de nærmest om å forlate eiendommen. I dag har jeg inngått avtale med ett ryddig seriøst firma (for jeg håpe). 


For de av dere som trenger litt spenning i hverdagen bruk gjerne dette firma. For min egendel - kommer jeg aldri til å anbefale disse for noen.

Les flere anmeldelser av Allianse Håndverker-formidling her!

Ingen kommentarer: