torsdag 10. april 2008

Kristiania Restaurant og Bar: det har skjedd noe på denne plassen



Av: Anonym

Har vært innom kristiania en del ganger over en lengre tid,både for å spise og drikke.stedet har jo en fantastisk beliggenhet,og er en liten skjult perle!


I den siste tiden har det virkelig skjedd noe med maten.det skal sies at kristiania ikke har servert noe særlig god og spennende mat opp igjennom tidene,men når jeg denne dag skulle ta en ta en rask titt igjennom menyen fikk jeg et lite sjokk.de frister med særdeles god og enkel mat med veldig høy standard for en cafe å være.


jeg bestillte en kylling sandwich som var knallgod.masse kylling og deilig tilbehør,maten så bra ut og var rett og slett helt i toppsjiktet.det skal nevnes at jeg har spist veldig mye på ulike cafeer og restauranter og må si at det er verdt å ta en tur til kristiania og spise...


jeg ble også veldig overrasket da en ung kokk kom bort til meg og spurte om maten smakte:).jeg snakket litt med kokken,og han kunne forttelle at de nå også tilbyr diverse 3 retters menyer.


Jeg kan anbefale kristiania på det varmeste...

Les flere anmeldelser av Kristiania Restaurant og Bar her!

Ingen kommentarer: