søndag 5. oktober 2008

Smuget Dinnershow: It's showtime!



Av: Petter

Smuget Dinnershow er salig blanding av sanger som alle kjenner og elsker.

Det serveres en tre retters middag, som ved mitt besøk bestod av kongereker til forrett fulgt av lammefillet og til slutt panacota med frukt til desert. Maten falt absolutt i smak, og spesilet lammefileen. Til maten kan man velge en vinmeny bestående av et glas muserende og to glass rødvin pluss desertvin. Dette til en helt akseptable pris av ca. 300 kr. Vi valgte å bestille vin fra vinkarte istedet og dette var veldig akseptable viner om muligt noe dyre.


Jeg må si at jeg var veldig imponert over nivået på artistene som fremførte showet, mye bedre en jeg hadde forventet.

Smuget Dinnershow er absolut et sted å ambefale for noe annet en fredag eller lørdag kveld.

Jeg tror ingen går derfra uten å være i bedre humøre enn når de kom. Hvem kan vel motstå en slik kavalkade av glad popmusikk som Smuget Dinnershow presenterer oss for.


Vi hadde en veldig hyggelig fredags kveld, å jeg håper at andre velger det samme.

Les flere anmeldelser av Smuget Dinnershow her!

Ingen kommentarer: