lørdag 25. oktober 2008

ComputerCity Sandvika: Ble lurt



Av: Waseem

Hei. jeg hadde en ca 3 år gammel Tv trodde jeg. Den ble ødelagt av ungene så jeg holdt på å kaste den men fikk beskjed av kona om å kjekke med butikken om vi har forsikring og kjøps datoen og det gjorde jeg. det viste seg at jeg hadde forsikret tven. rart jeg pleier ikke å forsikre el varer for de faller fortere i pris enn det meste annet og modellene byttes ganske ofte men fint for meg. leverte tven ventet i 4 uker og fikk beskjed om at tven blir erstattet ble glad og gikk for å hente ny tv. Jeg fikk ingen ny tv. jeg fikk en utgått modell og den hadde stått på utstilling  gud vet hvor lenge pris 14990,- Så sa jeg kan ikke jeg få en billigere tv og som ikke er brukt så mye som døgnet rundt for igjen: gud vet hvor lenge. billigere og bedre TV 13990,- som igjen kostet 10990,- på Elkjøp som jeg kjøpte en uke senere for jeg ga bort tven jeg fikk av komputercity Sandvika.

Jeg handlet det meste av el varer hos dem før for det var så enkelt parker bilen utenfor og kjøp. det er snakk om 35000-40000 kroner pr. år og det har de registrert på dataen sin. August var det siste gangen jeg kjøpte noe hos denne kjeden. Når jeg skal kjøpe noe nytt så går jeg innom kjekker prisen og sier det er billigere der og der og går dit og handler passer på at de ser meg lempe inn varene i bilen for jeg parkerer fortsatt utenfor hos dem. He he. slemt men vel fortjent. ps. forsikringen kostet over 4000 kr.

Les flere anmeldelser av ComputerCity Sandvika her!

Ingen kommentarer: