lørdag 25. oktober 2008

Reikimester Greta Nyborg: ANBEFALES PÅ DET STERKESTE



Bra: Dyktig Reiki-kursholder/behandler
Dårlig: Har ikke sett noen
Av: Berit Eliassen


Jeg har vært gjentatte ganger hos Greta og har hatt flotte behandlinger. Hun er en stor formidler av Reiki - som selv lever Reiki - 

og er en ren og sann kanal for Reikiens fantastiske energi.

 

Hun holder kurs -for det antall som melder seg, selvom det er en eller to, noe som sier hvor jordnær, ærlig , ydmyk og trofast hun er i hvordan Reiki-energien jobber.Hun er lett å samtale med og har sterk intuisjon, noe som for meg ( og helt sikkert andre) gjør at jeg føler meg trygg i hennes samvær.


Greta er en av få personer som jeg umiddelbart kjente at henne måtte jeg møte da jeg så hennes navn i en annonse for innformasjonskveld om Reiki.Jeg tok  selv Reiki  i 1993 - noe som gjør at jeg virkelig kan anbefale Greta, da jeg kjenner godt til Reikiens fantastiske energi og virkning.

Det er mitt liv før - og etter Reiki.



Les flere anmeldelser av Reikimester Greta Nyborg her!

Ingen kommentarer: