søndag 5. oktober 2008

Norwegian Claims Link: Styr unna



Bra: Sikkert flinke til å tjene penger til sine egne eiere
Dårlig: Trenerer, somler, gir skambud, tvinger valige folk til å hyre advokat.
Av: Fireball

Har en sak jeg mener er en rett-fram erstatningssak.  En kollega har en annen sak som går parallellt. Nesten morsomt, avslagene vi har fått er omtrent identiske, fremgangsmåten den samme. Virker som om de satser på å trette ut dem som krever tilbakebetaling/reparasjon av huset de har kjøpt. Ufint og unødvendig, jeg føler meg liten når jeg må forholde meg til et så stort firma med advokater og paragraf-vridere. Håper noen en gang får til et skikkelig USA-beløp på sin erstatning, så dette selskapet SLUTTER å behandle folk på denne måten. Så lenge de kun kan bli dømt til å betale det opprinnelige kravet, vil de holde på slik  evigheter, istendenfor å møte henvendelser på en skikkelig måte.

Jeg skal møte dem i retten snarlig, jeg har IKKE gitt opp, og har heller ikke tenkt å gjøre det!!!

Les flere anmeldelser av Norwegian Claims Link her!

Ingen kommentarer: