torsdag 16. oktober 2008

Klinikk Haugesund: Tatt seg vann over hodet?



Av: twatz

Jeg skulle vært kvitt de lille kiloene jeg har for mye av, så en reklame for en fantastisk mulighet hos Klinikk Haugesund hvor man "bombarderte" bort fettet. Snakket med en venninne om dette, mannen er lege og sa at det bare var noe humbug, det finnes ingen objektive saklig undersøkelser på at slike "vindundermetoder" faktisk fungerer. I tillegg hadde han visst hørt at Ragnhild Stuve som jobber på klinikken har vært innklaget til helsemyndighetene pga. dårlig praksis. Nå jeg leser disse anmeldelsene i tillegg er jeg glad for å jeg søkte meg litt rundt før jeg gikk hen og investerte tid og penger hos noen som gjerne ikke er helt trygge? Får heller kanskje slå meg til ro med det lille jeg har ekstra.-)

Les flere anmeldelser av Klinikk Haugesund her!

Ingen kommentarer: