fredag 23. januar 2009

Utleiemegleren avd. Homansbyen: Kan dessverre ikke anbefales



Bra: Sotrt sett ryddige papirforhold
Dårlig: Det meste annet dessverre...
Av: geirsv

Jeg har vært i kontakt med Utleiemegleren en rekke ganger som utleier, og tidligere også som leietager, og den tilbakemeldingen jeg sitter med fra leietagere i de leilighetene har vært varierende, og dessverre med en helning mot det negative. Blant punktene nevnes stor grad av utilgjengelighet, uteblivende respons på forespørsler og en manglende grad av kundeservice rettet mot leietager som gjør at den tilliten jeg gav dem da jeg besluttet å la dem håndtere utleiesakene er kraftig svekket.


I daglig drift av mitt selskap, hvor eiendom spiller en stor del, følger vi gode, fungerende rutiner for å drive god service mot våre kunder i alle ledd av driften - Utleiemegleren representerer ikke den høye grad av driftskvalitet som vi krever, og vi valgte derfor for en tid tilbake å ende vårt forretningsforhold og drifte utleiedelen selv.


Om ikke disse har forbedret sine rutiner siden den gang, kan jeg dessverre ikke anbefale Utleiemegleren, da de har etterlatt et svakt helheltsinntrykk både hos meg og våre kunder.


mvh


Geir

Les flere anmeldelser av Utleiemegleren avd. Homansbyen her!

Ingen kommentarer: