fredag 16. januar 2009

Skaiti Fjellcamp OG Fjellsenter: Fantastisk utgangspunkt for naturopplevelser.



Bra: Flott natur, nytt service hus, mange barnefamilier, god service.
Av: Anja Bredesen

Blir først møtt velkommen av et fantastisk landskap, med utrolig flotte fjell som omkranser den lille fjellbygda som Skaiti er. Eiere av campingen er veldig serviceinnstilt og gjør det slik at man virkelig føler seg velkommen og ønsket. Ble fortalt av helårscamperne at de er utrolig hjelpsom og stiller opp. Ellers vil jeg bare kommentere at servicehuset er så godt som nytt og at renholdet er bra, noe som er viktig når man er på ferie fra hjemmet.

Ellers hadde jeg et par fine dagsturer med campingplassen som utgangspunkt. Den ene turen gikk opp til en topp i nærheten hvor jeg hadde utsikt både over norsk og svensk territorium, og den andre fulgte Turistforeningens rødmerking, som for øvrig går gjennom den lille bygda. Jeg endte opp i Argalad hvor jeg etter en fin rast, gikk samme veien tilbake. En utrolig flott dal med fint terreng!

For de som liker flott natur og god service, så anbefaler jeg denne campingplassen som i skrivende stund er under utbygging.

Les flere anmeldelser av Skaiti Fjellcamp OG Fjellsenter her!

Ingen kommentarer: