onsdag 28. januar 2009

HR-Ressurs Jorun Abrahamsen: Endelig noen som tok meg og mine ønsker alvorlig



Bra: Var ikke de TYPISKE intervjuspørsmålene, skaffet meg drømmejobben
Av: Thomas 1

Like før jul ble jeg permittert fra jobben jeg hadde hatt i halvannet år, og kastet meg ut i søkeprosessen. Var hos fire rekrutteringsbyråer. Tre av dem prøvde bare å selge meg inn til dølle jobber som jeg ikke hadde lyst på. Jorun hos HR-Ressurs fikk meg til å tenke ut hva jeg faktisk VILLE selv, og gjorde en super jobb med å fronte meg hos softwareselskapet som jeg skal begynne hos 2. februar!!!! Gleder meg sjukt.


Hun er veldig direkte og driver lite med tullprat og koseprat- men hun kommer ned til "rødbetene" og hjalp meg til å tenke bedre igjennom hvor jeg vil hen i jobbene mine. Bedre oppfølging skal du også lete lenge etter. Neste gang jeg skal bytte jobb ringer jeg HR-Ressurs først.

Les flere anmeldelser av HR-Ressurs Jorun Abrahamsen her!

Ingen kommentarer: