søndag 11. januar 2009

Majetic Rør: Ikke noe særlig



Bra: Kom til avtalt tid
Dårlig: Ikke nok kompetanse
Av: Rune Sandbakken

Instlallasjon av nytt kjøkken:


1) Ved et besøk hos oss nektet Rørleggeren å montere blandebatteri fordi en liten kant var i veien.  I stedet for å fjerne kanten, sa han at det var feil fra kjøkkenmontøren og så reiste han igjen.  Ja, det var en feil fra kjøkkenmontørens side, men burde ikke en rørlegger være istand til å lage et hull selvl?  Jeg fikk en kompis (amatør) til å ta bort kanten med en enkel hånddrill - jeg så ingen grunn til å be kjøkkenmontørene komme tilbake pga. en slik bagatell. 


2) Rørleggeren hadde aldri montert en avfallskvern før, prøvde ikke å montere den heller - med begrunnelse at rørdimensjonene ikke var standard.  Men dimensjonene var helt standard, så da rørleggeren hadde reist så monterte jeg avfallskvernen og koblet avløpet selv, ved hjelp av en baufil og de avløpsrørene som fulgte med kjøkkenet. 


Jeg må ta forbehold at det kan jobbe andre der som har mer kompetanse enn han fyren som kom til meg.

Les flere anmeldelser av Majetic Rør her!

Ingen kommentarer: