lørdag 24. januar 2009

AviVet Dyreklinikk og Dyrepensjonat: Kunne ikke vært mer uenig



Bra: kunnskapsrik dyrlege
Av: Gisela

Jeg har vært på avivet første gang med min kanin i forbindelse med øyebetennelse og andre gang for syster for marsvinet mitt. Etter at kanina mi var å fikset øynene så har hu ikke hatt en ensete betennelse. Jeg kan være enig at dyrlegen kan virke kald. Det er bare hans måte være på. Synes nå det er viktigere komme til en dyrlege som virkelig har peil på smådyr enn en bestevenn. Han vil det beste for dyret, så han gjør mye mer or dyret som f.eks operasjoner, der andre dyrleger ikke har peil.  De fleste dyrleger vil ikke sterilisere hu kaniner, men det gjør han.

Du skriver ikke hva den endelige diagnosen på marsvinet ditt ble? Ofte velger de ta bort svultser på marsvin når de blir store, da det blir ubehag for dyret.

Jeg liker nå alle på Avivet, og jeg kommer ikke til å bytte dyrlege.

Penger har ingen ting si når man har valgt bli dyreier. Livet til dyret ditt er like mye vært som ditt og mitt!

Les flere anmeldelser av AviVet Dyreklinikk og Dyrepensjonat her!

Ingen kommentarer: