torsdag 8. januar 2009

MeglerOnline: Dårlig salgsprosess med MeglerOnline



Dårlig: Dårlig service, feil under salg, utilgjengelig megler
Av: Asbjørn Frisvoll

Har nettopp brukt megleronline. Ikke fornøyd med oppfølging før salg, megler var utilgjengelig på telefon mesteparten av tiden og fulgte ikke opp interessenter (vi kjente en og fikk vite dette).


Vi fikk omsider inn et lavt bud og meglers første forslag var motbud 15% under sin egen takst, noe som sa oss at han bare ville presse igjennom et salg.


Etter salg fikk ingen av partene kontrakten før kontraktsmøtet. Kontrakten inneholdt feil, det var to kjøpere og en av dem var ikke på møtet og kunne ikke skrive under, i tillegg var ikke 10% av sum betalt inn. Megler hadde også sørget for at salget ble gjort med overtakelse før vi kunne flytte inn i ny leilighet. Alt dette ble møtt med nonchalanse og likegyldighet fra meglers side ("alt årner seg"). Til alt hell var kjøper reale og vi fikk ordnet opp i meglerens feil oss imellom. Til slutt var det nøkkeloverlevering og megler noterte strømmåler og skulle sende dette Everket. Dette skjedde (selvfølgelig) aldri.


Det finnes vel ingen reklamasjonsrett på dårlig service, så alt jeg kan gjøre er å fraråde mine venner, familie og kjente bruk av denne tullemegleren som har kostet meg så mye nattesøvn.

Les flere anmeldelser av MeglerOnline her!

Ingen kommentarer: