mandag 6. april 2009

... og bakom synger skogene (1959): Efterlysning / Wanted



Bra: Hvor kan jeg købe filmen? / Where to buy this film?
Av: bellevue@adr.dk

Er der nogen, der kan hjælpe mig? Jeg så filmen som barn, og den gjorde et stort indtryk. Jeg har efterfølgende læst bogen og vil derfor gerne høre, om filmen kan købes på VHS eller DVD, og hvor i givet fald. Jeg ved godt, at dette er et forum for anmeldelser, men ved googling var det det eneste link, der kom frem.


Please help me! I am looking for a place to buy a VHS or DVD edition of the film "og bakom synger skogene". Original title "Und ewig singen die Wälder".


I would very much appreciate your assistance.


Med venlig hilsen/kind regards Aage Langhoff Clausen, Bellevuegade 25, DK-6000 Kolding (bellevue@adr.dk)

Les flere anmeldelser av ... og bakom synger skogene (1959) her!

Ingen kommentarer: