tirsdag 21. april 2009

Bergen Mc-center: Bergen MC Center er IKKE å anbefale!



Bra: Har sikkert egentilg kunnskap, men.. 1. inntrykk var bra, men..
Dårlig: Lover og lyver, roter, har ikke respekt for kunden, bruker ikke opparbeidet kunnskap.
Av: Bjørnarøy

Jeg hadde kjøpt meg brukt sykkel privat; Kawasaki Ninja, og tidligere eier hadde bestilt et nytt dynamo deksel til sykkelen hos Bergen MC Center.. 

1. inntrykket av butikken, per tlf, var bra. Jeg ringte Bergen MC Center ang dynamo dekselet til min Kawasaki som var bestilt av tidligere eier, og fikk beskjed om at delen var kommet og at jeg kunne komme å hente den. Da jeg kom inn i butikken var det ingen som viste noe om delen jeg skulle hente og kunne heller ikke finne verken delen eller bestillingen. Jeg sa jeg kunne komme tilbake etter halv annen time. I mellomtiden ringte jeg tidligere eier, og fikk han til å ringe butikken. Da jeg kom tilbake til butikken hadde de omsider funnet bestillingen, også gjensto det bare å finne delen.. Etter en halv times leting fant de delen også. Tidligere eier hadde betalt inn et depositum og jeg betalte inn det resterende beløpet og fikk med meg dynamo dekselet. Men da jeg kom hjem og hadde skrudd av det gamle dynamo dekselet på sykkelen for å montere det nye, viste det seg at det var feilt deksel. Jeg ringte butikken, men fikk beskjed om at de ikke ville ta delen i bytte eller retur. Jeg ble rett å slett paff, dynamo dekselet var ubrukt! Bergen MC Center ville ikke ta telefonen når jeg ringte de i etterkant. Jeg ringte tilslutt fra en annen telefon, og fikk da svar. Jeg spurte om hvilke opplysninger de hadde bedt om da de skulle bestille delen til sykkelen. Det viste seg de kun hadde basert bestillingen på type sykkel; Kawasaki Ninja og modell, og at de var klar over at modell-overgangen hadde en større endring på sykkelen og dens deler. De hadde kunskapen, men gadd ikke ta seg bryet med å sjekke at riktig del ble bestilt! De hadde dessuten sagt til tidligere eier at det ikke var noe problem å bytte delen om det skulle være feil del. Men det var vist bare en løgn fra Bergen MC Center. For de ville som sagt ikke ta delen i retur, uannsett hva de hadde sagt tidligere. Jeg kunne få kjøpe et nytt dynamo deksel til inkjøpspris. Jeg spurte: hva om jeg får feilt dynamo deksel en gang til? De svarte: vi kan garantere at du ikke får feil del. Jeg beynte å le - helt tragisk! Bergen MC Center løy førgje gang, hvorfor skulle de snakke sant nå!? Jeg har rett og slett ikke tro på de lenger! Har også hør mye negativt om Bergen MC Center av andre som har hatt dårlig erfaring med dem dessverre. Jeg sitter nå med et ubrukt dymano deksel som jeg aldri får bruk for. Og jeg er blitt kunde hos en annen Kawasaki forhandler og er stor fornøyd med servicen jeg får der!

Les flere anmeldelser av Bergen Mc-center her!

Ingen kommentarer: