onsdag 1. april 2009

Fevåg Nett Consult: For høy rangering i google



Bra: Seriøs framtreden og opprettholder sine tidsfrister.
Dårlig: Mangelfull kontrakt
Av: Rog

PC-doktoren - Rask og Rimelig har kun 1 stk betalt annonse/profilering på internett
Denne har vi kjøpt hos KNA Oslo og Omegn Web og annonsen er utformet av firmaet Fevåg Nett Consult.

Hensikten med at Fevåg Nett Consult og Terje Fevåg fikk oppdraget fordi jeg ønsket høy rangering i Google og Kvasir på mine viktigste søkeord.
Det har jeg i høyeste grad også fått!

Pr. i dag scorer jeg meget høyt i Google og andre søkemorerer på søkeord som;
(se etter; KNA Oslo og Omegn - Arrangementer og medlemservice, bilpolitikk og ...)

Søk selv i Google på søkeord som: PC-doktor, pc doktor, PC-doktor Oslo, datahjelp hjemme-pc, datahjelp hjemme-pc Oslo, rimelig datahjelp, datahjelp hjemmepc, datahjelp hjemmepc Oslo,

Merk at alle eksemler er UTELUKKENDE(!!!) side nr 1 plasseringer i Google. Jeg må bare poengtere. Dette har overgått mine forventninger i aller høyeste grad!

I og med at dette er min eneste betale profilering (synlighet) på Internett jeg har, så vet jeg også at alle mine nye kunder kommer igjennom denne kanalen.
Jeg vil dermed anbefale Fevåg Nett Consult for alle som ønsker å tiltrekke deg seg kunder.

Les flere anmeldelser av Fevåg Nett Consult her!

Ingen kommentarer: