søndag 17. august 2008

Hsl Produkter Tangstad Erling: DERMROYAL CREAM FRA fra www.feelit.no



Bra: Hjelper mot rynker!! Anbefales
Av: nicod@spray.se

Bestilte dermroyal fra wwwfeelit.no, men nå har jeg kjøpt det av Hsl produkter. Jeg røyker og det har begynt å synes på huden- Endeilig krem som holder hva den lover! 

Rynkene er mindre fremtredende:) Vil med dette innleggt at flere skal kunne oppleve denne deilige kremen!

Anbefales må bare oppleves. Mvh Solveig

Les flere anmeldelser av Hsl Produkter Tangstad Erling her!

1 kommentar:

titt66 sa...

Har prøvd dermroyal cream jeg også kjempegod krem, gir en utrolig fin glød til huden. Nå bruker jeg kun dermroyal kremen den hjelper faktisk mot rynker og er veldig drøy. Har sluttet med alle de andre dyre kremene, når ansiktet/hendene mine er tørre unner jeg meg en liten klikk med krem og det hjelper med en gang. Anbefales på det varmeste.

Nina