torsdag 7. august 2008

Hammer Planteskole & Hagesenter: En planteskole å bli glad i!



Bra: Stort utvalg, hyggelig og kunnskapsrik betjening
Dårlig: Vanskelig å finne
Av: arbofil

De siste 5 årene samlet over 150 arter og varianter busker og trær, først og fremst - men ikke bare - vintergrønne. Jeg har jevnlig besøkt rundt 20 hagesentre og planteskoler fra Sunnmøre til Namsos (og en del utenom) for å finne nye og spennende sorter.


Hammer Planteskole har jeg besøkt 5 ganger og de har aldri skuffet meg. Jeg har ennå ikke opplevd å besøke stedet uten å finne noe nytt og spennende, som regel har jeg endt opp med å ønske meg større hage og budsjett. Butikken og betjeningen viser tydelig at skolen er drevet ut fra stor personlig interesse for og kunnskap innen faget, og speiler en ekte glede over det vakre og naturlige. Hammer Planteskole er etter min mening blant de aller beste i Midtnorge, og jeg kommer garantert tilbake. Mange ganger!


Men det er veldig vanskelig å finne anlegget uten kart. Selv etter å ha vært der flere ganger, har jeg hatt problemer med å finne fram, og minst en mulighet til besøke dem har gått tapt på grunn av dette,

Les flere anmeldelser av Hammer Planteskole & Hagesenter her!

Ingen kommentarer: