mandag 5. oktober 2009

Villa Valhall: Herlig!!



Bra: Herlig sted for Kløfta!
Av: CH0801

Alle skal få mene det de vil, men mine opplevelser hos Villa Vallhall er utmerket. Det er et helt nytt sted, og som alt annet trenger det tid for å sette og stabilisere seg.

Maten er bare utrolig godt og en får masse for pengene. Servicen har så langt jeg har vært der, vært ganske bra. Jeg er veldig fornøyd, og setter pris på den hyggelige servicen. Veldig fint å se at vi blir møtt med blide ansikt og innbydende stemme.

Og ikke for å snakke om atmosfæren. Varme farger og musikk, med deilig temperatur. Stearinlys og store fotografier på veggene. Fungerer både for eldre og yngre. Det er ikke et sted hvor du hører bare masse bråk og folk snakker i munn på hverandre, men et ganske så beroligende atmosfære.

Valuta for pengene? Absolutt verdt pengene og man får mye for dem!

Jeg kan absolutt anbefale dette stedet, og si meg enig her at dette er akkurat et sted Kløfta trenger. Det er bare tullete at vi må kjøre så langt, bare for å ha en middag, når vi virkelig kan nyte Villa Vallhall.

Karianne A.

Les flere anmeldelser av Villa Valhall her!

Ingen kommentarer: