onsdag 7. oktober 2009

Felgen Sykkelverksted: Mange flotte meninger!



Bra: Flott underholdning mens jeg ventet på å bli ekspedert :) Ellers fornøyd med at det som skulle bli ordnet , ble det.
Dårlig: Tydeligvis litt røff håndetering av min sykkel. Ellers er det for mange meninger som var til liten hjelp. Og reperasjonen som skulle ta 2-3 dager, tok 2 uk
Av: A. Børresen

Dårlig kundeservice da jeg etter å ha hentet sykkelen min fra reperasjon, kom tilbake for å klage på at noe var ødelagt. Noe det ikke var da jeg leverte den inn. Betjeningen starter først med å unnskylde seg med at det vet han ikke noe om, det var jo ikke han som hadde jobbet med sykkelen... Så begynner han å mene ting, noe som er til liten hjelp for meg! Mener først at delen er defekt pga vanlig bruk. Mener deretter at det, passelig nok, var noe jeg hadde ødelagt selv etter at jeg dro ut fra butikken. For den var garantert ikke sånn da jeg hentet den en time tidligere sa han. Merkelig at han la merke til dette da han tydelig sa at det var jo ikke han som hadde hatt noe med den å gjøre... På spørsmål om han er åpen for at når sykkelen har stått 2 uker hos dem, og at dette er mulig kan ha skjedd hos dem... NEI, det kan han ikke si seg enig i. Det er mange meninger i denne butikken om ting man sier at man ikke har noe med å gjøre i utgangspunktet.

Men, men... da får han som betjente meg MENE noe om dette og håper jeg.

Forøvrig var det litt uforsiktig håndetering av syklene de hadde stående, så ut som fallende dominobrikker på rekke da jeg var innom :) Utrolig morsomt å se på!


Det som var ødelagt hadde liten betydning utenom det estetiske, men dro nå tilbake for å høre hva de hadde å si. Noe som for min del ble en morsom affære selv om jeg ikke møtte noen forståelse.

Les flere anmeldelser av Felgen Sykkelverksted her!

Ingen kommentarer: