tirsdag 13. oktober 2009

Bunadmestern Maria Johannessen: Bare surr og rot



Bra: Skjorten fint montert
Dårlig: Nesten umulig å nå på telefon. Holdt ikke det som ble lovet.
Av: Merete

Min datters bunad ble levert til montering i begynnelsen av desember 2008.  Den ble lovet ferdig i midten av mars (konf. i beg av mai).  Ringte i midten av mars, ble da lovet frerdig i beg av april.  Ringte igjen da, lovet ferdig i midten av april.  Fikk først hentet den samme uke som konfirmasjonen, etter utallige telefoner.  Da vi kom for å hente den, fant hun ikke lue og veskelås.  Fikk "låne" en annen lås, men lua var sporløst borte.  Vesten var veldig trang og feil sammensydd.  Den var også  "helforet" innvendig, slik at det er mye jobb å sy den inn og ut. I tillegg var mye av sømmonnet klippet av både på vest og skjørt.  Heldigvis har jeg en mor som er flink til å sy, så hun fikk lagt ut og sydd om vesten dagen før konfirmasjonen(!)  Etter konfirmasjonsdagen tok jeg igjen kontakt, men kom nesten bestandig til telefonsvarer.  Til slutt ble jeg lovet veskelås og lue feridig i midten av juni.  Dro inn med vesken for å bytte lås, da var luen feil sammensydd(!)  Derfor avtalte vi å hente lue og veske i slutten av juli.  Tok utallige telefoner og reiste inn til Oslo flere ganger uten resultat.  Først 8. september fikk jeg endelig hentet lue og veske.   Jeg har ny konfirmant om et par år, men jeg skal aldri mer benytte "Bunadmestern".

Les flere anmeldelser av Bunadmestern Maria Johannessen her!

Ingen kommentarer: