søndag 3. januar 2010

Oustad AS Avdeling Handel: Dårlig service



Dårlig: Dårlig behandling av kunde IKKE HANDLE HER!!!
Av: Børs

Kjøpte en brukt stasjonsvogn  her det ble avtalt att jeg skulle få full understellsbehandling,skifte av skjermer fjerning av noe rust og diverse annet skulle gjøres med bilen. Da jeg måtte ha bilen med en gang, ble det skrevet kontrakt på at de skulle ordne dette etter en mnd. Da de ikke hadde kapasitet på verkstedet før dette. Jeg leverte bilen etter en mnd. Og fikk en leiebil som som ikke på langt nær var stor nok for min daglige bruk .men de lovde att det ikke kom til å ta mer enn en uke og fikse bilen så jeg godtok dette. Etter 10 dager hadde jeg enda ikke hørt noe fra Oustad. Så jeg ringte for å purre fikk da beskjed om att bilen skulle være ferdig om ett par dager. Reiste så for å hente bilen men fikk meg en overraskelse da jeg så inn i bilen var den full av pussestøv,bakluka var satt på skeivt så den kunne nesten ikke lukkes,det var montert plast innerskjermer men den ene var så stygt skåret til att jeg så det ved første øyekast. Da dette var på en lørdag var det kun en selger der som skulle overekke meg bilen. Og han kunne selvfølgelig ikke hjelpe meg med noe annet enn en frekk kommentar om att dette burde jeg kunne fikse selv. Da jeg nå begynte å bli temmelig lei av å kjøre mini leiebilen tok jeg noe motvillig med meg bilen. Da jeg er utdannet bilmekaniker og jo forsåvidt kunne fikse det selv. Men det var jo ikke poenget her. Den største overraskelsen fikk jeg derimot da jeg kom hjem og fikk bilen på bukken så jeg att de ikke hadde tatt noe av rusten under bilen. Understellsbehandling var heller ikke utført selv om dette stod i kontrakten. Jeg kontaktet selvfølgelig Oustad igjen Mandag og de ville forsåvidt ordne opp i saken de skydte på stor pågang på verkstedet og att de derfor hadde satt bort jobben til ett annet verksted osv....... Jeg ville ikke levere inn igjen bilen til dette verkstedet heller da jeg jo hadde sett hvor amatørmessigt det de hadde utført de andre reparasjonene. Krevde derfor og få ordnet det gjenstående på ett lokalt verksted jeg stoler på og har erfaring med. etter endeløse diskusjoner gjennom nesten en måned med diverse ansatte hos Oustad som var lite imøtekommende og til tider direkte frekke Fikk jeg dette gjennom og fikk ordnet saken. IKKE HANDLE HER!!! er vel mitt råd hvis noen fortsatt skulle være i tvil.

Les flere anmeldelser av Oustad AS Avdeling Handel her!

Ingen kommentarer: