fredag 29. januar 2010

MyTrendyPhone.no: My expensive phone?



Bra: ingen
Dårlig: Dårlig service, lang bestillings tid, måtte betale toll på varene!
Av: Matti Solberg

Dette firma er ikke pålitelig, sitter igjen med følelsen av og bli lurt! Jeg mottar ordre bekreftelse og en uke etter så ringer jeg firmaet for og ettersøke varen. Jeg sitter 15 min i kø og når noen endelig tar telefonen( som forøvrig er på dårlig norsk) og masse trafikkstøy så går det opp for meg at jeg har blitt lurt. Forklaring: jo varene må ha blitt stoppet i tollen!!! WHAT! Sjekket firmaet litt nærmere i sømmene og oppdager at det er ett flertall med dårlig erfaringer med dette firmaet! STYR UNNA!!!! Dette ser veldig flott ut med kjempefin hjemmeside så der er de proffe. Fikk varene mine i dag og endte opp med og betale toll også! Konklusjon: Dyrt, treigt og dårlig!

Les flere anmeldelser av MyTrendyPhone.no her!

Ingen kommentarer: