tirsdag 26. januar 2010

Mobil Senteret: Ansatte som lurer deg og gir dårlig service!



Av: Anonym

Mobilsenteret er en elendig butikk.

Selgerne prøver å selge deg et produkt de selv snakker varmt og og anbefaler, men dersom man søker informasjon om produktet på nett, så finner man at mange av produktene de anbefaler kommer dårlig ut i tester.

Tjener Mobilsenteret noe på å selge visse produkter? Jeg kjøpte en pc der jeg fikk bare feil med.

Den var mer inne til rep enn jeg faktisk hadde den.

Etter mye styr og mye mas fikk jeg endelig reklamere, men det kan jeg love var ingen enkel sak.

Synes deres kundeservice er dårlig, og ofte har de varer som er overpriset.

De burde også få litt bedre opplæring på sine ansatte.

De ansatte vet alfor lite om produktene de selger og snakker dårlig norsk.

Husk en ting. Ikke kjøp noe bare for at de ansatte anbefaler det, de er tydeligvis oppfordret til å selge unna dårlige varer.

Les flere anmeldelser av Mobil Senteret her!

Ingen kommentarer: