lørdag 19. desember 2009

Oslo Hudklinikk: IKKE besøk Oslo Hudklinikk!



Bra: INGENTING.
Dårlig: Dårlig spesialist med dårlig kunnskap og holdning.
Av: Precious



Jeg har  besøkt Oslo Hudklinikk (ligger på Hegdehaugsveien 36B) to ganger i løpet av 6 måneder. 

For det første, så er kundebehandlingen UTROLIG dårlig. Første gang jeg ringte dit ba kontordama meg vente litt, så la hun på røret.

De to andre gangene jeg ringte var hun svært uhøflig. Utrolig nok, så er ikke det grunnen til at jeg vil advare folk Oslo Hudklinikk. Jeg er svært ufornøyd med Dr. Jens Roar Bjerke. Han tok ikke problemet mitt seriøst i det hele tatt. Han skrev ut en resept og ba meg bruke den hver kveld i 6 uker. Seks måneder gikk og problemet mitt ble MYE verre. Når jeg dro tilbake for å konfrontere han var han fortsatt likegyldig. Han er useriøs, nytteløs, uviten, og han har en dårlig holdning. Istedenfor å hjelpe meg sendte han meg til en annen spesialist fordi han har DÅRLIG kunnskap. Jeg skjønner ikke hvordan en hudlege med sin egen klinikk kan være så udugelig. Derfor vil jeg ADVARE alle mot å besøke Oslo Hudklinikk! 

Jeg har ingenting positivt å si om det stedet og jeg håper folk tar dette seriøst! Han ødela livet mitt!!! Jeg vil ha Oslo Hudklinikk NEDLAGT!

Les flere anmeldelser av Oslo Hudklinikk her!

1 kommentar:

A@ sa...

Hei. Jeg har gått hos Maya Tigalonova ved Oslo Hudklinikk, og er svært fornøyd. Har hatt hudproblemer med utslett siden desember i fjor, og har ikke fått hjelp før jeg kom til henne. Måtte bare legger inn denne, for jeg følte kritkken mot hele stedet urettferdig når det er flere som driver. Hilsen A.