onsdag 2. desember 2009

Travelstart.no: Dette firmaet er ikke seriøst !



Dårlig: Gidder ikke å svare kunden
Av: Anonym

Jeg bestilte flyreise med Travelstart etter å søkte flyreise på Finn.no og fikk opp Travelstart som da skulle ha det billigste alternativet på reisen, alt gikk veldig bra helt til jeg skulle betale reisen med mitt Diners Club kort, da skar det seg. Det gikk ikke å belaste min Diners konto, fikk opp feilmeldinger hver gang jeg prøvde, jeg ringte Diners Club for å høre om det var noe galt med kortet, om det ikke var dekning eller det var over max grensen for kortet men nei alt var i orden og det var hellker ikkje gjort noe forsøk fra Travelstart om å prøve å belaste kortet heller. Diners kunne opplyse om at det ikke var noe forbindelse mellom Travelstart og Diners og dette var det opplyst Travelstart om flere ganger.

Les flere anmeldelser av Travelstart.no her!

Ingen kommentarer: