onsdag 9. september 2009

Travelstart.no: Bestilling



Bra: bortsett fra Pris, absolutt ingen ting
Dårlig: Det meste!
Av: Anonym

Bestilte tur/retur til Paris gjennom travelstart.no. Når jeg nå leser innleggene her ser jeg at jeg tydeligvis skulle valgt en annen nettside. Taster inn alle personlie opplysninger og betaler med kredittkort, bekrefter det jeg har tastet inn og skal få en mail.... Den kom ALDRI... fikk heller ikke noe som helst bevis på at jeg faktisk har bestilt. Så hva gjør man da? har sendt mail og spurt om hva faen de driver med , men antakelig får jeg vel ikke svar fra jævlene heller? at det går ann!! Er jo ren svindel. fy faen

Les flere anmeldelser av Travelstart.no her!

1 kommentar:

Unknown sa...

Har akkurat en like dårlig opplevelse fra Travelstart! DE oppga feil flyplass i land i sørAmerika, og nekter å hjelpe meg å avbestille/ evt. flytte hjemreise dato.. Forferdelig skuffet! Føste og siste gang jeg benytter meg av dem!!