onsdag 9. september 2009

Brudekjolen Oslo: Sørgelig dårlig service, iallefall på "herresiden"!!!



Bra: Utvalget bra, ok priser
Dårlig: Ekstremt dårlig service, belærende overfor kunder
Av: Anonym 5

Mitt første møte med Brudekjolen var ok.

Ansatte i slike bedrifter må vokte seg VEL for å unngå en belærende tone, jeg merket tydelig denne tendensen ved mitt besøk.

Mange som kommer hit skal leie festantrekk, som sjakett eller livkjole for første gang, og er naturligvis ofte usikre. Da har hyggelig, profesjonell betjening mye å si.

Godt at ikke negative småkomentarer, som "joda, den sitter så bra så", biter på meg.

Jeg bestile leie av en livkjole.


Så kom dagen for henting, og den gikk tilsynelatende greit. Hadde dessverre ikke anledning til å prøve enda en gang. Livkjolen ble hengt inn i fin klespose, og vi avtalte returnering over helgen.


Takk og lov at jeg tok klærne tidlig ut av klesposen, for her måtte det sannelig gjøres noe. Jeg har ALDRI sett en så dårlig buksepress, det var tydelig at buksen ikka hadde vært i nærheten av noe som helst presseutstyr siden sist gang den var leiet ut.

Det tok lang tid å få den bra.


Mandagen troppet jeg opp for å levere tilbake. På min aller høfligste måte (jeg KAN være høflig) ga jeg en diskret beskjed til damen bak disken om den dårlige buksepressen.
"Nei, det tror jeg ikke noe på, det ser jeg ikke for meg", var svaret jeg fikk.

Jeg svarte at det tok sin tid å presse den skikkelig, og spurte om hun kanskje kunne kompensere med noe rabatt.

Svaret var heller negativt, jeg fikk skylde meg selv for at jeg ikke sjekket ved henting.

For å unngå misforståelse spurte jeg om dette var vanlig prosedyre, det at de presset buksene når kunden var kommet for å hente etter lang tids reservasjon i forveien.
"Jada, det er helt vanlig" sa damen, i en lite hyggelig tone og kroppsspråk.

Jeg sa tydelig ifra at jeg var uenig, og gikk stille derifra. Kommer ikke tilbake!

Jeg komer aldri ALDRI til å ville anbefale Brudekjolen til NOEN!

Les flere anmeldelser av Brudekjolen Oslo her!

Ingen kommentarer: