fredag 25. september 2009

Lychi: Fantastisk!



Bra: Alt var helt fantastisk!
Dårlig: Ingen!
Av: Bente Lien

Jeg kjøpte min konfirmasjonskjole på Lychi. Min søster gjorde det samme for seks år tilbake.

Med en gang jeg kom inn i butikken så butikkdamen på meg og sa at hun ville vise meg en kjole som hun trodde hadde passet perfekt for meg. Hun løp ned noen trapper og kom forferdelig fort tilbake med en nydelig hvit kjole.

Jeg ble forelsket med en gang og da jeg tok den på meg kunne jeg legge den fra meg.

Butikken var helt herlig og servicen var fabelaktig. Når man kommer inn i butikken er det kjoler på både venstre og høyre vegg og prøverommene er store og fine.

Det beste er at de har stor variasjon i kjolene, noen er tettsittende mens andre er luftige og store.

Denne butikken passer for både kresne og ikke-kresne, store og små, og tykke og tynne.

Takk Lychi for en fantastisk konfirmasjonskjole!

Les flere anmeldelser av Lychi her!

Ingen kommentarer: