onsdag 9. september 2009

Sector Alarm: grådige og dårlig service



Bra: Tja si det
Dårlig: Dem er kunn ute etter pengene dine
Av: Bjørn Andresen

Det var to selgere fra Sector Alarm hjemme hos meg som lovet at jeg kunne koble mitt eksisterende brannalarm system opp mot deres alarmsystem uten problem, noe som viste seg etter en stund å ikke være mulig, (var vel nesten ikke mulig å koble demmes egne komponenter opp mot systemet nesten). da jeg ville si opp avtalen så viste deg seg at jeg var litt sent ute og måtte da abonnere på tjenesten i 6 måneder for blodpris, det innså jeg at var greit (under tvil) men nå etter 6 måneder er over så skal dem ha 1000,- kr for å koble ned noe som jeg ikke var fornøyd med i utgangspunktet. jeg bare lurer hvor får man kjøpt alarm som beskytter meg mot sånne folk.


Jeg ser på hjemmesiden til sector alarm at dem har norges mest fornøyde kunder, jeg vet ikke om det sier noe om folk som har alarm hjemme eller noe om hvor dårlig og ullen resten av bransjen er.

Les flere anmeldelser av Sector Alarm her!

Ingen kommentarer: